ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
«08» квітня 2024р. |
№14 с. Маяки |
|
Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), Положенням про уповноважену особу,
Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього (Додаток№1)
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити зміни до річного плану закупівель на 2024 рік;
2. Оприлюднити відповідну інформацію у порядку, передбаченому згідно ст. 4 Закону в електронній системі закупівель.
Уповноважена особа Світлана ЯКУБЧИК
Додаток №1
до протоколу щодо прийняття
рішення уповноваженою особою
Зміни до річного плану
закупівель на 2024 рік
1.Найменування замовника: Маяківський ліцей Маяківської сільської ради Одеського району Одеської області;
2. Місцезнаходження: 67654, Одеська область, Одеський район, село Маяки, вулиця Преображенська, 69-А;
3.Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 43153403;Джерело фінансування: місцевий бюджет
4.Категорія замовника: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст..2 Закону (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
5.Назва предмета закупівлі
|
6.Код за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) |
7.Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів) |
8.Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі |
9.Вид закупівлі |
10.Орієнтований початок проведення процедури закупівлі |
11.Примітки |
Риба (хек тушка без голови) |
ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код
|
2230 Продукти харчування |
33600,00 грн.(Тридцять три тисячі шістсот гривень 00 копійок) |
Закупівля без використання електронної системи (Звіт про договір про закупівлю) |
Квітень
|
|
Сік 950г тетра пак без цукру |
ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код
|
2230 Продукти харчування |
19950,00 грн. (Дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят гривень 00 копійок) |
Закупівля без використання електронної системи (Звіт про договір про закупівлю) |
Квітень
|
|
Затверджений протокольним рішенням уповноваженої особи від 08 квітня 2024 року.
Обгрунтування: Для забезпечення безперебійного функціонування закладу здійснюються відповідні закупівлі. Для визначення очікуваної вартості було здійснено запит в дві організації ФОП Райлян В.В, та ФОП Алексеєнко Н.А. і обрано меншу із запропонованих цін за одиницю товару.
Уповноважена особа Світлана ЯКУБЧИК
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі |
||||||||
1. Замовник: |
|
|
||||||
Назва замовника |
Маяківський ліцей Маяківської сільської ради Одеського району Одеської області |
|
||||||
Код за ЄДРПОУ |
43153403 |
|
||||||
Місцезнаходження |
67654, Одеська область, Одеський район, село Маяки, вулиця Преображенська, 69-А |
|
||||||
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками [прізвище, ім’я по батькові, посада та електрона адреса, номер телефону |
Якубчик Світлана Анатоліївна – головний бухгалтер Маяківського ліцею Маяківської сільської ради Одеського району Одеської області
|
|
||||||
2. Номер закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro |
|
|||||||
3. Предмет закупівлі: |
ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 15220000 - 6– Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені |
|
||||||
Вид предмета закупівлі |
Закупівля товарів |
|
||||||
Конкретна назва предмета закупівлі |
Риба (хек тушка без голови) |
|
||||||
Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) |
ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 15220000 - 6– Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені |
|
||||||
4. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі (грн) |
33600,00 грн.(Тридцять три тисячі шістсот гривень 00 копійок) |
|
||||||
5. Кількість |
Риба (хек тушка без голови)-200кг |
|
||||||
6. Ціна за одиницю |
168грн/кг |
|
||||||
7. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі |
ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 15220000 - 6– Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені Закупівля без використання електронної системи (Звіт про договір про закупівлю) Закупівля здійснюється відповідно Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені за наявною потребою в роботі з метою забезпечення виконання покладених обов’язків на Маяківський ліцей Маяківської сільської ради Одеського району Одеської області, розмір бюджетного призначення в межах видатків, та очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами). Мета закупівлі: для харчування дітей в закладі освіти та для забезпечення безперебійного функціонування закладу здійснюється відповідна закупівля. Технічні та якісні вимоги:
Водії (експедитори) та всі працівники, які безпосередньо контактують з товаром обов’язково повинні мати особисту медичну книжку з відмітками про проходження медогляду та санітарний одяг (халат, рукавиці). Учасник закупівлі повинен задіяти для перевезення транспорт, що відповідає вимогам, викладеним у Правилах перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні для відповідного виду продуктів. Транспортні засоби, що використовуються для перевезення повинні відповідати вимогам ст. 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (надати гарантійний лист). Транспорт для перевезення товару (продуктів харчування) не повинен використовуватися для перевезення інших товарів і повинен бути чистим та відповідати всім санітарним та технічним нормам. Транспортування має проводитись з дотриманням відповідної температури, вологості, що повинні відповідати вимогам нормативно-технічної документації на даний вид товару, а також правилам перевезень продуктів, що швидко псуються, різним видом транспорту. Якість товару, згідно медико-технічних вимог, повинна відповідати найвищому рівню технологій і стандартів, існуючих в країні виробника на аналогічний товар. Товар не повинен містити синтетичних (штучних) барвників, ароматизаторів, підсилювачів смаку, консервуючих речовин (крім дозволених), бути без ГМО, повинен відповідати загальним вимогам встановленими відповідними ДСТУ та ТУ. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, відповідати вимогам Законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якість харчових продуктів» від 23.12.1997р. №771/97-ВР (зі змінами), «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 р. №142-V, «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. №4004-ХІІ, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.12.2012 № 1140 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Медичні вимоги до якості та безпечності харчових продуктів та продовольчої сировини», спільних наказів МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», від 15.08.2006 р. №620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», від 01.06.2005 № 242/329 «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини» від 06.09.2005 № 2809-15 зі змінами, «Про охорону дитинства» від 26.04.2001 № 2402-ІІІ, іншим нормативно-правовим актам, що регулюють суспільні відносини у цій сфері та відповідним вимогам державних стандартів, не містити ГМО, шкідливих або небезпечних добавок.
Обгрунтування розміру бюджетного призначення: видатки, передбачені кошторисом на 2024 рік, по КЕКВ 2230 – «Продукти харчування», з урахуванням фактичної потреби в продуктах харчування, наданої комірником Маяківського ліцею Маяківської сільської ради Одеського району Одеської області – Тетяни БУГРОВСЬКОЇ. Розрахунок потреби на 2024 рік проводився на основі постанови КМУ від 24 березня 2021 року №305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку” Очікувана вартість предмета закупівлі: - 33600,00 грн.(Тридцять три тисячі шістсот гривень 00 копійок) Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується декілька методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувались середньостатистичні розрібні ціни на продукти харчування. Також враховувалась інформація про ціни на товари та послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель "Prozorro", також враховувалась комерційна пропозиція, надана від діючого постачальника продуктів харчування, а саме свіжих овочів та фруктів. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.
|
|
Уповноважена особа Світлана ЯКУБЧИК
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі |
||||||||
1. Замовник: |
|
|
||||||
Назва замовника |
Маяківський ліцей Маяківської сільської ради Одеського району Одеської області |
|
||||||
Код за ЄДРПОУ |
43153403 |
|
||||||
Місцезнаходження |
67654, Одеська область, Одеський район, село Маяки, вулиця Преображенська, 69-А |
|
||||||
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками [прізвище, ім’я по батькові, посада та електрона адреса, номер телефону |
Якубчик Світлана Анатоліївна – головний бухгалтер Маяківського ліцею Маяківської сільської ради Одеського району Одеської області
|
|
||||||
2. Номер закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro |
|
|||||||
3. Предмет закупівлі: |
ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 15320000 - 7– Фруктові та овочеві соки |
|
||||||
Вид предмета закупівлі |
Закупівля товарів |
|
||||||
Конкретна назва предмета закупівлі |
Сік 950г тетра пак без цукру |
|
||||||
Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) |
ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 15320000 - 7– Фруктові та овочеві соки |
|
||||||
4. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі (грн) |
19950,00 грн. (Дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят гривень 00 копійок) |
|
||||||
5. Кількість |
Сік 950г тетра пак без цукру -350шт |
|
||||||
6. Ціна за одиницю |
57грн |
|
||||||
7. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі |
ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 15320000 - 7– Фруктові та овочеві соки Закупівля без використання електронної системи (Звіт про договір про закупівлю) Закупівля здійснюється відповідно Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені за наявною потребою в роботі з метою забезпечення виконання покладених обов’язків на Маяківський ліцей Маяківської сільської ради Одеського району Одеської області, розмір бюджетного призначення в межах видатків, та очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами). Мета закупівлі: для харчування дітей в закладі освіти та для забезпечення безперебійного функціонування закладу здійснюється відповідна закупівля. Технічні та якісні вимоги:
Водії (експедитори) та всі працівники, які безпосередньо контактують з товаром обов’язково повинні мати особисту медичну книжку з відмітками про проходження медогляду та санітарний одяг (халат, рукавиці). Учасник закупівлі повинен задіяти для перевезення транспорт, що відповідає вимогам, викладеним у Правилах перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні для відповідного виду продуктів. Транспортні засоби, що використовуються для перевезення повинні відповідати вимогам ст. 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (надати гарантійний лист). Транспорт для перевезення товару (продуктів харчування) не повинен використовуватися для перевезення інших товарів і повинен бути чистим та відповідати всім санітарним та технічним нормам. Транспортування має проводитись з дотриманням відповідної температури, вологості, що повинні відповідати вимогам нормативно-технічної документації на даний вид товару, а також правилам перевезень продуктів, що швидко псуються, різним видом транспорту. Якість товару, згідно медико-технічних вимог, повинна відповідати найвищому рівню технологій і стандартів, існуючих в країні виробника на аналогічний товар. Товар не повинен містити синтетичних (штучних) барвників, ароматизаторів, підсилювачів смаку, консервуючих речовин (крім дозволених), бути без ГМО, повинен відповідати загальним вимогам встановленими відповідними ДСТУ та ТУ. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, відповідати вимогам Законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якість харчових продуктів» від 23.12.1997р. №771/97-ВР (зі змінами), «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 р. №142-V, «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. №4004-ХІІ, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.12.2012 № 1140 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Медичні вимоги до якості та безпечності харчових продуктів та продовольчої сировини», спільних наказів МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», від 15.08.2006 р. №620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», від 01.06.2005 № 242/329 «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини» від 06.09.2005 № 2809-15 зі змінами, «Про охорону дитинства» від 26.04.2001 № 2402-ІІІ, іншим нормативно-правовим актам, що регулюють суспільні відносини у цій сфері та відповідним вимогам державних стандартів, не містити ГМО, шкідливих або небезпечних добавок.
Обгрунтування розміру бюджетного призначення: видатки, передбачені кошторисом на 2024 рік, по КЕКВ 2230 – «Продукти харчування», з урахуванням фактичної потреби в продуктах харчування, наданої комірником Маяківського ліцею Маяківської сільської ради Одеського району Одеської області – Тетяни БУГРОВСЬКОЇ. Розрахунок потреби на 2024 рік проводився на основі постанови КМУ від 24 березня 2021 року №305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку” Очікувана вартість предмета закупівлі: - 19950,00 грн. (Дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят гривень 00 копійок) Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується декілька методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувались середньостатистичні розрібні ціни на продукти харчування. Також враховувалась інформація про ціни на товари та послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель "Prozorro", також враховувалась комерційна пропозиція, надана від діючого постачальника продуктів харчування, а саме свіжих овочів та фруктів. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.
|
|
Уповноважена особа Світлана ЯКУБЧИК